15.5.2012

The chosen one

Tänään oli sitten heti aamusta se työhaastattelu – joka meni kerrassaan loistavasti! Jännitin sitä niin paljon, etten saanut juuri ollenkaan nukuttua yöllä. Niin kovasti halusin työn! Unettomasta yöstä huolimatta haastattelu sujui hyvin ja vielä aivan erityisen mukavissa merkeissä. Harvoin synkkaa heti jonkun kanssa näin hyvin.

Melko pian siinä juteltuamme alkoi olla selvää, että paikka olisi minun. Kaikki yksinkertaisesti matchasi! Minulla oli kokemusta juuri oikeista asioista; mm. rekrytoinnista, työsuhde- ja palkkahallinnosta, TES-sopimuksista, eräästä tietystä tietokoneohjelmasta ja tietysti Suomen työmarkkinoista ylipäätänsä. Se on olennaista, koska firma on vastikään ostanut osia erään suomalaisen firman toiminnasta ja meneillään on integraatiovaihe HR:n osalta.

Minua haastatellut HR-konsultti jopa tunsi yhden entisistä kollegoistani headhunting-toimistosta, ja oli soittanut tälle kyselläksen minusta. Ja tämä oli onneksi kuvaillut minua oikein positiiviseen sävyyn! :) Joten eipä siinä sitten muuta kuin soittoa Academic Workille, jonka kautta siis tulen työskentelemään asiakasfirmassa "konsulttina", ainakin aluksi. Ripeiden palkka- ym. neuvottelujen jälkeen kaikki oli selvää ja minulla vihdoin työpaikka HR-assistenttina!


Juhlistettiin tätä ilon päivää käymällä syömässä European Asian Tastessa täällä parhaillaan työmatkailevan ystävämme kanssa! Kiitos T seurasta!

Nyt siis tosiaan loppuvat viime aikoina blogista aivan liikaa tilaa vallanneet työnhaku-postaukset! Töistä en todennäköisesti tule täällä kovin tarkasti kirjoittelemaan, mutta tiedoksi siis kaikille, että tällainen onnenpotku minua kohtasi ja tulen jatkossa viettämään päiväni erään toimistotalon 8. kerroksessa Solnassa! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti